Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

Povinně zveřejňované informace - pokyny dle vyhlášky

1. Oficiální název

Obec Ostrolovský Újezd

2. Důvod a způsob založení

Obec Ostrolovský Újezd (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena dne *DD.MM.RRRR* ze zákona č. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

Seznam organizací:
Knihovna
Hasiči

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Ostrolovský Újezd
    Ostrolovský Újezd č.p. 16
    374 01  Trhové Sviny

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Ostrolovský Újezd
    Ostrolovský Újezd č.p. 16
    374 01  Trhové Sviny
     

  • 4.3 Úřední hodiny     pondělí 17,30-19,30      středa  11,00-14,00

  • 4.4 Telefonní čísla

  • pevná linka: 386 322 088
    mobilní telefon:  +420 777 872 306 starostka, +420 606 718 122 účetní

 

  • 4.5 Čísla faxu      386 322 088

  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.ostrolovskyujezd.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna .

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny obec@ostrolovskyujezd.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:


    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.


    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    Další elektronické adresy nejsou zřízeny.

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 32728-231
kód banky: 0100
banka:  Komerční banka

6. IČ

00581828

7. DIČ

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

 

12. Formuláře

Další formuláře si můžete stáhnout z: www.form.cz

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešíme na obecním úřadě dle konkrétních okolností.
Řešení životních situací - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

16. Licenční smlouvy

  • 16.1 Vzory licenčních smluv

    V tuto chvíli obec žádné licenční smlouvy neposkytuje.

  • 16.2 Výhradní licence

    V tuto chvíli obec žádné výhradní licence neposkytuje.

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

- *Výroční zpráva za rok 2011 (verze pdf a doc)*
- *Výroční zpráva za rok 2010 (verze pdf a doc)*
- *Výroční zpráva za rok 2009 (verze pdf a doc)*

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

*Nebyly zatím žádné informace požadovány.*

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy:

Centrální informační služba 

 Obec zřizuje pro obyvatele obce centrální informační službu (CIS), spočívající v informování obyvatel o důležitých skutečnostech a kulturních událostech prostřednictvím sms. Žádáme obyvatele, kteří mají o tuto službu zájem, aby nahlásili své telefonní číslo na obecním úřadě, nebo aby zaslali sms se svým jménem a kontaktním číslem Markétě Bartizalové na tel. č. 777 872 306. Obec prohlašuje, že telefonní čísla nebudou zpřístupněna třetím osobám ani využita k jiným než uvedeným účelům. Služba je bezplatná. 

 

Sdělení Technických služeb Třeboň: Svozový den komunálního odpadu v obci se od ledna 2017 přesouvá na pondělí.

Vyzýváme obyvatele, aby si zkontrolovali funkčnost své vodovodní přípojky a v případě, že je přípojka nefunkční, doporučujeme, aby si podali na obecní úřad žádost o její opravu. Zároveň upozorňujeme, že je třeba, aby každý měl doma klíč, kterým může svou vodovodní přípojku uzavřít.

                  

Možnost zapůjčení obecního majetku.

Pro místní občany nabízíme možnost vypůjčit si párty stan, venkovní lavice se stoly a vodní čerpadlo. Poplatek za zapůjčení je stanoven 200 Kč za akci.

www.kraj-jihocesky.cz

www.portal.gov.cz

www.ochranaobyvatel.cz

24. 5. Jana

Zítra: Viola

www.idos.cz

Návštěvnost stránek

060493